joi, 28 ianuarie 2010

Din seria celor ce aş putea (unele nu se vor întâmpla)

Aş putea să nu îmi mai pun întrebări.
Aş putea să fac ocolul Pământului începând de mâine.
Aş putea să las totul în urmă şi să nu mă mai întorc aici.
Aş putea să mă pierd în infinitul ochilor tăi şi să uit de mine.
Aş putea să dansez trei zile fără oprire.
Aş putea să mă dezintegrez ca o particula bolnavă de propria sa existentă.

Întotdeauna mi-a fost ciudă pe presimţirile mele care s-au dovedit a fi întemeiate. Gânduri înnegrite de degete afumate care şi-au lăsat umbra pe ele.

În rest nimic.
Absolut nimic.

2 comentarii:

Haiawatha spunea...

O zumzaiala, ca un zambet!

Ideea cu ocolul Pamantului ar trebui odata sa o pui in practica; pe mine m-a prins!

john spunea...

Fa-te ghicitoare, daca tot ai presimtiri :D