miercuri, 1 octombrie 2008

ERIBUI in doua lumi si cu capul in jos

Ca sa te vad bine, trebuie sa imi intorc lumea pe dos. Ca sa iti inteleg cuvintele, trebuie sa citesc propozitiile de la coada la cap, si sa amestec literele, aleatoriu. Cateodata ma intreb daca tu chiar intelegi ceea ce spui, si crezi in semnele tale. De fiecare data cand ne intalnim ma urc pe tavan si stau cu capul in jos. Asa imi este mai usor sa te inteleg. Caut sa fiu ceea ce esti tu, si de acceea incerc sa renunt la realitatea mea, si sa o adopt pe a ta. Mult timp am crezut ca daca devin tu, voi putea simti tot ceea ce simti, dar nu cred ca as fi reusit vreodata, poate doar intr-o imbratisare androgina.
Dupa toate incercarile mele, am aflat ca tu si eu suntem doua lumi vazute prin oglinzi de apa diferite.

2 comentarii:

Cezar spunea...

hehe..este clar ca nu poti simti ceea ce simte celalalt, oricare ar fi el si nu numai pentru faptul ca el e intors cu susul in jos ci pentru faptul ca noi suntem niste universe total diferite, fiecare cu lumea lui...iar de curand, intersectarile se petrec mai rar datorita faptului ca ne-am emancipat, am devenit din ce in ce mai ignoranti. de ce sa privim cerul ? de ce sa ne uitam in stanga si in dreapta ?...drumul nostru e drept inainte, si inaintam in el cu o pereche de ochelari de cal pusa la ochi. nu vedem si celalalte drumuri, ceilalti oameni, numai noi si scopul nostru. (aberatii de moment)

Ackivasha spunea...

"Caut sa fiu ceea ce esti tu, si de aceea incerc sa renunt la realitatea mea, si sa o adopt pe a ta"

... suna atat de cunoscuta toata treaba asta. Cred ca toti incercam sa fim ceea ce persoana iubita isi doreste sa fim. Oare asta ne face mai mincinosi decat credem? Eu zic ca nu. Sunt voci ce sustin contrariul totusi. Pacat.

Uite ca fragmentul asta al tau mi-a amintit de ceva ce am scris acum ceva vreme. Desigur, contextul era oarecum diferit, dar in mare, se potriveste aici. Renunti a mai fi tu in favoarea celuilalt. Si la un moment dat oglinda te sperie. Nu mai esti tu. Esti el. Esti ea.

"I stare I stare I stare
The mirror reflects your image ( where am I ? )
My eyes reflect your eyes
My mouth – your mouth
The skin you touched now burns ( I feel so weak )
I ask for nothing but your freedom."