marți, 23 septembrie 2008

18 Mi-e dor

Mi-e dor. Mi-e dor de noi. Mi-e dor de mine gandindu-ma la tine convinsa ca si tu te gandesti la mine. Eu inca ma gandesc la tine, dar nu stiu daca tu te mai gandesti la mine. Te vad in toate chipurile din jurul meu si imi imaginez conversatii lungi cu tine in care sa-ti pun in fata sufletul meu ca tu sa poti sa iti bagi mainile in el si sa-l framanti, sa cauti in el...ce sa cauti? nu stiu. Mi-e dor sa imi vorbesti tu primul de parca m-ai asteptat cu nerabdare. Mi-e dor sa fiu Centrul Universului tau. Mi-e dor sa fii Universul meu. Mi-e dor sa fiu sigura ca te iubesc atunci cand iti spun asta si sa simt fiecare cuvant al tau in fiecare por. Mi-e dor de tot.

Mi-e dor sa nu mai fiu paranoica. Mi-e dor sa pot sa fac prostii, greseli iar Universul sa spuna: " Iart-o, e mica" Mi-e dor de mirosul de turta dulce si brad pe care il simt iarna ( urasc brazii de plastic). Mi-e dor sa visez la saruturi cu parul in vant. Mi-e dor sa te visez. Mi-e dor de tot.

Mi-e dor de tine. Mi-e dor de imbratisarile tale pe care mi le amintesc vag. Mi-e dor sa-ti aud vocea si felul de a vorbi. Mi-e dor de zambetul tau care imi pare de o mie de ori mai frumos cand stiu ca eu sunt vinovata pentru el. Mi-e dor de tot.

Mi-e dor de toate lucrurile care nu s-au intamplat inca, de toate saruturile pe care nu le-am simtit inca. Mi-e dor de tot.

Un comentariu:

Victor spunea...

Purely your style!!!