vineri, 19 septembrie 2008

winterfresh :D

Poate ar trebuii sa schimbam lumea. Si cum s-o facem? Pana la urma lasa ca e bunicica si asa cum e ea. Ofera o anumita diversitate de senzatii si sentimente, de fericiri si dureri...pe care oricat ai incerca sa le construiesti intr-un mediu "plastic" zau ca n-ai sa reusesti. Si daca sufletelul tau isi mai frange un piciorul, sau o manuta, sau un degetel, sa vezi acolo bucurie cand s-o regenera, asea mai beteag sau mai intreg dupa puteri. Si puterile zau ca nu sunt mici, pe cuvant de sufletista, ca i-am rupt si eu degetele unul cate unul, si tare m-am mirat ca dupa ce-a sangerat ce-a sangerat s-a facut el bine fara sa-l mai bandajez si doftoricesc.Si toate astea fara sa se mai opreasca lumea in loc ca sa ma vada p mine cum ma fac mica intr-un colt ca sa-l pup sa treaca. Iara acusica dupa ce mi-am plans nitel de mila sa va vand un pont guma de mestecat ceruta de la oameni necunoscuti face minuni

mega extra super frumi ( trendy rau)

Niciun comentariu: