vineri, 19 septembrie 2008

18 spre 19

Tinerii au explozii interne de la varsta de 14 ani. Sufletul lor explodeaza cu intensitatea unei bombe atomice si aschii de oase raman infipte in inima lor. Adolescentii sunt suflete cu buletin care incearca sa afle cine sunt si de unde vin pentru ca povestea cu barza care i-a lasat la usa nu-i mai multumeste. Daca pana acum am luat de bun cuvantul parintilor m-am hotarat ca vreau sa simt si eu, ca vreau sa-mi asum riscuri si sa invat din greselile mele, nu ale lor. Asa ca m-am aruncat inainte cu capul spre lume gata sa o misc din loc, sa ii schimb croiala si s-o fac pe masura mea. Am impins muntii dar n-am reusit decat sa fac cateva pietre sa se rostogoleasca la vale (o avalansa in miniatura). Intrega lume mi-a parut totusi prea mare asa ca mi-am largit lumile interioare. Am o lume in care sunt pianista, in care cant si cantecul meu ii face pe toti sa se inteleaga mai bine. Mai e o lume in care pictez, in care am pictat cerul rosu si marea neagra si iarba albastra. Asa m-am hotarat sa modific lumea din jurul meu, micul meu univers. M-am indragostit, am urat, am iubit am soptit de zeci de ori "te iubesc, te iubesc, te iubesc" fara sa aud nici un raspuns.Mi-am colorat parul, am purtat cate 2-3 cercei in plus ( cu magnet ca altfel ma manca mama), am fost eu, o persoana cu varsta intre 14 si 18 ani, nu prea intreaga la minte, care chiar daca are toata viata inainte traieste fiecare zi ca un sfarsit al lumii, pentru ca in fiecare zi una dintre lumile sale interioare moare sau se naste.

a 12-a...fuck...game over

Niciun comentariu: