vineri, 19 septembrie 2008

Pick me. Choose me. Love me.

Geamana mea diabolica a devenit brusc sentimentala. A zarit o felicitare care a impresionat-o pana in adancul sufletelului sau de drac impielitat. Mica, dragutica, 2 imagini ca de benzi desenate cu o fata si-un baiat care trec unul pe langa celalalt, in prima, iar el ii ofera o floare in a 2-a. Text: "V-ati gasit dintre miliarde de suflete imprastiate pe planeta. Aveti grija unul de celalat." Cu toate ca pana de curand geamanal mea diabolica a detinut plina de mandrie un profund dispret pentru orice dulcegarie si chestiuta mai romantica, a ramas cu ochii la cele doua propozitii care depasind stadiul de abureala pentru cei orbiti de ceea ce considera ei a fi dragoste, devin un adevar. Ideea a izbit-o in plin ca un meteorit : Ce ar fiiiii dacaaaaaa...asa cum aia de pe felicitare si-a gasit un om desenat, aproximativ decent, probabil cu simtul umorului si atent la detalii, calm dar dispus la nebunii si prostioare, si-ar gasi si geamana mea diabolica un sufletel la fel de diabolic ca ea ca sa faca de 2 ori mai multe rautati, pe care sa-l chinuie si ea putin, dar s-o chinuie si el, care sa-i suporte toate chitaielile, adaugand pe lista calitatilor necesare si un coeficient de inteligenta nitelus mai ridicat (nu de alta dar sa nu fie prinsi).

Partea grea e cu gasitul. Asa ca gemana mea diabolica o sa strige: "Pick me. Choose me. Love me." pana cand ori i se va face ei rau, ori o sa se gaseasca un Fat-Frumos sa-i spuna: "Te aleg eu, te voi iubi eu, si o sa ma straduiesc sa te fac fericita, chiar daca n-o sa-mi iasa de fiecare data."

2 comentarii:

Victor spunea...

Foarte dragutz, chiar ai talent la scris texte reflexive, copyright Grey`s Anatomy ;).Ai grija daca visezi la perfectiune, nu prea multi au atins perfectiunea,iar in ziua cand o sa ii gasesti un defect lui Fat-Frumos o sa iti pui intrebari

andrada spunea...

da. dar in Grey's Anatomy, Fat-Frumos nu a ales-o pe Ea. a ales-o pe cealalta.
ulterior si-a dat seama ca a gresit, dar cam asa e si viata...